قاب زیبای پنجره

قالب پرشین بلاگ


قاب زیبای پنجره
اگر به خانه ی من امدی برای من ای مهربان چراغ بیاور و یک دریچه که از ان به ازدحام کوچه ی خوشبختی بنگرم...
نويسندگان
آخرين مطالب

 


هراس من از مرگ نیست...!
...
 

هراس من از بودن در آخرین روز زمین و خاموشی خورشید نیست...!

من از آدمهایی هراس دارم که

اشک دیگران بهانه ای برای خندیدن آنهاست....

و وای به حال من که درین زمین نفس میکشم...

هراس من از آدمهای نیمه وقتی است که

نیمه وقت نفس میکشند!

و نیمه وقت قهرمانند...

خنده ام میگیرد..

هراس من از واژه هاییست که قلب دیگری را در سینه میخشکاند...

..... هراس من از آدمهاییست که خود را در پشت خود جا میگذارند...!!

و... هراس من از زمینی است که در آن هیچ نگاهی با دیگری آشنا نیست.

از اول تا آخر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, ] [ 9:5 ] [ Emily&fa ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

########## هم موسم بهار طرب خیز بگــــــــــذ رد/ هم فصل ناملایم پاییز بگــــــــــــــــذ رد/ گر نا ملایمی به تو کرد از قـضــــــــــا خود را مساز رنجه که این نیز بگذرد
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1385
بازدید کل : 61298
تعداد مطالب : 452
تعداد نظرات : 89
تعداد آنلاین : 1





تبادل لینک

خرید بک لینک